تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
پیام تبریک دكتر محمد طه جلالي مديرعامل بيمارستان آپادانا به مناسبت عید مبعث رسول اکرم(ص)

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۲۰

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بیست و هفتم رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، فخر کائنات، آخرین پیام آور الهی و پیغمبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) و در حقیقت بعثت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی و جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

 

بعثت روز تکوین آیه‏‌های رسالت است، روز تجلّی رحمت الهی، عید آغاز رسالت ختم نبوت، ظهور ارزش‌ها در صحنه حیات بشریت و سلام بر پیامبر رحمت، سفیر هدایت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) که بعثتش آغاز و جلوه‌های زیبا از حکومت صالحان و بشارت مظلومان و حق‌پرستان شد.

 

به شکوه و عظمت پیامبرِ رحمت و به یمن کرامت آن رحمتُ للعالمین قلبها به تسخیر در آمده و شعله های سرکش در ید قدرت او قرار می گیرند. پیامبری که تا اعماق تاریخ بر امت ها و نشانه های بشریت نور روشنائی و فضیلت را گسترانیده و هم اوست که اشرف مخلوقات و سرور کائنات است.

 

مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران فرصت مغتنمی است تا صمیمانه ترین تبریکاتم را تقدیم به ساحت مقدس امام عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب و همه مسلمانان جهان و ایران اسلامی به ویژه همه مجاهدان عرصه سلامت بالاخص همكاران محترم بيمارستان آپادانا ، تبريك گفته و از خداوند متعال توفيق عموم جامعه را در گذار از شرايط شيوع ويروس كرونا و موفقيت روز افزون مدافعان سلامت را در دفع اين ويروس منحوس و خدمت به جامعه مسئلت داريم .

عيد مبعث بر شما مبارك.

 

 

دکتر محمد طه جلالي

مدير عامل بيمارستان تخصصي و فوق تخصصي آپادانا


fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا